fredag 29 september 2017

Så är dagen D här!

Äntligen är dagen jag planerat för så länge här! Inte ens nu kan jag avslöja några detaljer, eftersom Petra, som det gäller, kan gå in och läsa bloggen. I somras fick hon ett kort, där det stod att hon ska få en utflykt i det gröna i höst. Hon ska ha med sig oöm klädsel efter väder. Idag är det lite mulet än så länge och det finns en viss risk för regn. Själv kommer jag att ta på mig regnkappan, eftersom vi ska vara ute i det gröna. Petra har också uppmanats att ta med sig badkläder och om hon har simglasögon, Hon ska också ha med sig ett lite finare ombyte och räkna med att vara hemifrån från klockan 10 på förmiddagen till kvällen.

Det ska bli så kul att överraska henne! I morgon kommer det en rapport här med bilder från dagen. Tills dess bjuder jag på en bild från en annan utflykt i det gröna, tagen för två år sedan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar