torsdag 27 juli 2017

Lite hängig

Idag vaknade jag tidigt. Klockan var inte ens sex. Det är väl typiskt att jag vaknar så tidigt, när jag är ledig! Jag låg och läste en stund i sängen i alla fall, så det blev en mjukstart. Efter frukosten märkte jag att jag mådde lite konstigt. Som vanligt har jag bara en lösning och det är att äta. Jag tänkte att det kanske är så att jag grejade lite för mycket igår och kanske fick underskott på matfronten. Så jag tvingade i mig mer att äta, för att sedan cykla ner till mötet med PT-Sara. Vi hade ett jättebra möte och jag fick några nya övningar. Som vanligt blir jag så peppad av att träffa henne. Om jag inte hade anlitat henne, hade jag aldrig kommit igång med träningen lika bra, som jag nu har gjort.

När jag kom hem duschade jag snabbt och följde med Steffie till Örebro. Jag sov i bilen på både dit- och hemvägen. Vi åt lunch, strosade på stan, fikade och åkte hem efter knappt tre timmar. När jag kom hem, kände jag mig hängig. Plötsligt fick jag ont i huvudet och började snörvla. Nu har jag tagit Alvedon och nässpray. Det verkar inte bättre, utan att jag är förkyld. Hoppas, hoppas jag känner mig bättre i morgon! Jag vill ju testa mitt nya träningsupplägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar