onsdag 26 juli 2017

Hur går det med träningen då?

Jo, tack bra! Idag var det dags för gymmet igen. Nu har jag ökat vikten på benpress till 70 kilo och den andra (abductor tror jag den heter) till 60 kilo. Det är så mycket ben och rumpa i det här programmet, att rumpan känns större efter passet, ha ha.

I morgon ska jag träffa PT-Sara igen och förmodligen få fler övningar. Jag hoppas på armar, axlar och rygg. Efter varje pass skickar jag bilder till henne, så hon ser hur det har gått. Hon är väldigt uppmuntrande och jag märker att jag behöver det. Gymmiljön är ny för mig och jag är verkligen värsta blåbäret där! Tänk att jag under de första veckorna,  inte fattade att jag skulle köra varje övning minst tre set! Fortfarande ökar pulsen varje gång någon gymmar samtidigt som mig. Jag försöker intala mig att de inte bryr sig om mig. Men jag har inte sett någon annan än jag, som gör kroppsövningar på golvet.  Bara det känns udda. Helt klart behöver jag träna på att strunta i andra på gymmet och bara fokusera på mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar