tisdag 20 juni 2017

Trött så in i norden

Ja idag var jag super trött när jag gick hem från jobbet. Gäspningarna avlöste varandra i ett sträck. Min rara man hade lagat mat så jag satte mig ner till dukat bord och fick mjölkstuvade makaroner med grillad falukorv. Mums!

Klockan 18 var jag ombytt och på väg gäspande till gymmet. Mitt styrkepass tar ju inte många minuter. Idag la jag till 5 kilo på en övning utan vikt. Ryggresning kändes för lätt nämligen. Sen gick jag 4 kilometer på löpbandet med 1.0 % motlut och en hastighet på 6.4 km/h.

Sen stapplade jag gäspande ut ur gymmet och hämtade ett bokpaket som kommit med posten. Sex pocketböcker har jag beställt till resan nästa vecka. Jag älskar att läsa!

Nu ska jag ta en dusch och lägga mig och slappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar