onsdag 8 mars 2017

Recension av varor köpta på Zooplus

Den 30/1 beställde och betalade jag för varor hos Zooplus. Det var en tunnel, en rörlig fjäril och en bana formad som ett S med kula i. Det skulle ta mellan 5-7 vardagar innan varorna kom.

Efter 14 dagar mailade jag företaget och undrade när varorna skulle komma. De svarade att de inte kunde se att jag hade beställt varor. Mycket märkligt tyckte jag, eftersom jag hade betalat för dem. Men jag beställde snällt varorna igen. Efter en tid fick jag meddelande om att jag skulle betala varorna. Jag meddelade att jag redan gjort det och skickade en screenshot där man såg att summan var dragen från kontot.

Nästan på dagen en månad efter att jag hade betalat varorna levererades dem. Ingen förklarade hur det var möjligt att jag hade betalat för varor jag tydligen inte hade beställt,  eller varför de inte upptäckte att jag hade betalat varorna. Det kom ingen ursäkt heller.

Varorna var helt ok. Men det var första och sista gången jag köpte varor från dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar