torsdag 2 februari 2017

Kroppen vill sova!

Idag hade jag bilen till jobbet. På lunchen åkte jag hem, åt en matlåda och så somnade jag sittande. Då är jag verkligen trött!  Även om jag känner mig bättre från förkylningen är jag långt ifrån bra, tolkar jag det som. Tack och lov att det är fredag i morgon! Kanske kan jag vila och sova mig frisk  under helgen.

Men vardagsmotion fick jag i alla fall, eftersom jag var på ett klädparty ikväll (House of Lola). Jag gick fram och tillbaka och fick ihop drygt 12000 steg. På hemvägen joggade jag cirka en kilometer. Det var säkert dumt med tanke på förkylningen. Men jag hade bråttom hem. Märkligt nog gick det bra att jogga. Trots tjock jacka... Det var folktomt på både vägen och trottoarerna som tur var.

Nu ska jag försöka komma i säng. Det känns som om jag skulle kunna sova hur mycket som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar