torsdag 26 januari 2017

Redan torsdag

Just nu upplever jag att tiden bara rusar iväg. Tänk att det redan är fredag i morgon! Ikväll skulle jag och Katta ha simmat, men jag är trött, snörvlig och har rossel när jag andas. Därför har jag noll lust att simma. Helst vill jag bara kryper ner under filten och läsa ut min pocketbok. Jag har i alla fall gått fram och tillbaka till jobbet idag. Det är jag supernöjd med!

När jag promenerar lyssnar jag på poddar. Jag tänker inte ens på att jag går då, vilket är väldigt bra! Idag lyssnade jag på två avsnitt från Styrkebyrån. Ju mer jag lyssnar, desto mer sugen blir jag på att ta hjälp av en PT. Jag vill komma igång med styrketräning och helst göra det hemma. Visst kan jag kombinera det med gruppträning eller styrketräning på gymmet, men allra helst vill jag träna själv hemma i lugn och ro. Min inställning till träning hemma har ändrats. I början ville jag aldrig träna på egen hand, eftersom jag gärna fuskade. Då var gruppträning en hjälp att ta i. Nu tycker jag det är jobbigt med stressen kring gruppträning och vill slippa det.

För tre år sedan var jag i så här bra form

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar