söndag 16 oktober 2016

Söndag

Grått och blåsigt ute och jag vill bara titta på serien Bloodline. Lite nytta har jag gjort trots det och städat huset. Min man lagade en god lunch som bestod av ugnsrostade potatisklyftor, morötter och sötpotatis. Till det serverade han fläskfilé och rödvinssås. All mat var gjord från scratch. Det känns lyxigt. Under veckorna blir det gärna halvfabrikat eller mackor.

Jag har bestämt mig för att ta det lugnt med träningen ett tag och hoppas att lusten återkommer, eller åtminstone idén om det. Just nu känns kroppen sliten. Det är något virus som jag inte blir av med. Jag harklar och hostar och sov både igår och idag på eftermiddagen. Kroppen behöver vila känns det som. Jag väljer att lyssna på den. När jag är frisk och pigg brukar jag bli rastlös. Så jag antar att jag bara behöver vänta på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar