måndag 24 oktober 2016

Att försöka bli hälsosam

Jag har följt Joe Wicks på Instagram en tid och har blivit nyfiken på hans bok och beställde den. Idag fick jag den i brevlådan. Än så länge har jag bara bläddrat lite i den. Men det jag sett hittills gillar jag: snygga bilder och tydliga instruktioner om tillagning. Kanske till och med jag vågar prova på att laga någon rätt. Jag återkommer med ett omdöme när jag kikat mer i boken.

Ikväll var jag duktig och gick en långpromenad på egen hand i regn och mörker. Det var faktiskt riktigt skönt när jag hade fått upp temperaturen. Mina vader och benhinnor är lite ömma efter gårdagens springtur. Förmodligen beror det på att jag sprang i ett par skor jag inte använt på något år. Glädjande nog har jag inte ont i hälarna i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar