måndag 27 juni 2016

Bilder från Rhodos




































Usch, vad jag har varit dålig på att uppdatera här! Det var längesedan jag hade ett sådant uppehåll. Nu ska det bli skärpning, lovar!

Här kommer lite bilder från vår resa.

Havet, solnedgång och varm bris


Det finns bra promenadstråk där vi bodde

Här sitter jag någonstans i Rhodos gamla stad

De här "vägarna" i gamla stan åker de bil, motorcykel och moped på hej vilt...

En sådan liten sötnos kom fram till mig, pep och ville bli klappad. Den var så kelen och spann

Min man och jag har just ätit pizza

Blått så långt ögat når och så mina vita foppisar



Här ser man mina foppisar från andra hållet. Vårt hotell i bakgrunden heter "Sirene Beach". Ett litet hotell. Det var bara att korsa vägen, så kom man ner till den här stranden med tre rader solsängar. Det var aldrig fullt med folk på stranden, vilket passar mig utmärkt, då jag tycker bäst om det lilla sammanhanget. Vi badade i havet oräkneliga gånger.


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar