söndag 15 maj 2016

Planen för kommande vecka

I morgon borde jag springa, men jag kommer att sluta så sent, att jag istället tar en vilodag till. När jag väl har börjat vila, är det svårt att ta sig ur det, har jag upptäckt. På tisdag vill Kinna att vi ska gå på ett pass kettlebells, men jag känner mig inte rede psykiskt. Jag tror att jag kommer stressa upp mig så mycket, att det bara är dumt att ens försöka. Det är bättre att jag tar ett löppass på tisdag, torsdag och ett långpass till helgen. Sofie och jag planerar att åka till ett speciellt ställe utanför Filipstad till helgen, där man kan ta fina kort.

Ett eller två TRX-pass vill jag också hinna med. Nu när jag jobbar är det kämpigt att inte hinna med eller jag kanske ska säga orkar med trädgårdspysslet. Jag älskar att påta i trädgården. Oftast rensar jag rabatter eller i grusgången. Men det är perfekta tillfällen att bara låta tankarna flöda fritt. Dessutom blir det prydligt i rabatterna och jag kan njuta av alla vackra blommor som blommar.
Det här är en av mina orkidéer som är inomhus.

Här är en annan sort

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar