onsdag 16 mars 2016

Så var det dags igen...



Ikväll var Sofie och jag ute på en snabb promenad, för att få till lite rörelse. Jag är trött idag, eftersom jag var på dammiddag igår och det blev sent. Jag hade svårt att koppla av och slappna av när jag kom hem, utan var sådär uppe i varv som man kan bli. Därför blev det dåligt med sömn i natt. Fast det var inte den enda orsaken till att jag är trött idag. Sedan två nätter tillbaka, har jag vallningar igen. SUCK! När ska jag slippa de där vallningarna? Nu har jag haft dem till och från under fem års tid. Nu kan det räcka, tycker jag. Inte har jag lust att börja med några hormoner igen, eftersom jag mådde så dåligt psykiskt av dem. Så det är bara att stå ut och försöka rida ut det här skovet, för det brukar ju vara som skov som kommer och går.

Fotot är taget i 26 december när Sofie och jag vandrade i Murstensdalen


Jag slutade 16 idag och skyndade mig hem och lagade lite mat. Sen stack vi iväg på promenad. Men tyvärr var det redan halvmörkt ute och vi gick inte i skogen, utan på en trafikerad väg. Inget vidare trevligt alls, men vi rörde oss i rask takt i alla fall, alltid något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar