tisdag 5 januari 2016

Det bästa och det sämsta

Om jag skulle få frågan, vad var det bästa med 2015, skulle jag välja flera saker. Det säger väl en hel del om hur bra året har varit!

Bild från Fuerteventura

Det bästa i träningsväg, var att jag klarade att springa regelbundet under hela våren, tre gånger per vecka och mitt längdrekord blev 13 kilometer. Den bästa resan, var den till Fuerteventura. Den mest otippade händelsen under året, var nog att jag startade enskild firma.

Den bästa investeringen, blev ju spabadet förstås.
Steffanie premiärbadar

Det jag har fixat på egen hand och är stoltast över, är nog den mobila väggen á la Ernst.

Den mobila väggen är till för att dölja alla redskap som står lutade på husväggen, samt att dölja insyn från grannen.

Den roligaste festen under året, var midsommarfesten.
Vi spelade kubb på vår oklippta gräsmatta

Micke, Jeremy och Sara

Steffanie agerade fotograf
Den roligaste fotograferingen, var den vi tog en morgon på soluppgången.

Sofie hade ballerinaskor på sig och blev blöt och kall om fötterna, så Steffanie tog henne resolut på ryggen


Så här i backspegeln, tycker jag att 2015 var ett fantastiskt år. Men det är klart att det även hände tråkiga saker. Min pappa dog i februari, Jag hade stressymptom och var sjukskriven tre veckor sammanlagt under året. Jag fick sluta springa, eftersom jag inte klarade det längre, när kroppen var grundstressad så att säga. Innan jag och läkaren begrep att det var stress, var hypotesen lungcancer, proppar i lungorna eller astma. Skönt att det inte var något av det i alla fall!En närstående drabbades av stroke i oktober, det har också varit kämpigt.

Hoppas att 2016 blir ett positivt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar