lördag 7 november 2015

Förkyld

Idag tog jag en rejäl sovmorgon. När jag vaknade halv nio, kunde jag konstatera att jag nästan hade sovit i elva timmar. Otroligt! Kan bero på att jag hade halsont och snuva, igen. Vad är det för fel på mig? Varför blir jag förkyld gång på gång?

Jag hade faktiskt planerat att prova att ta en liten springtur i skogen idag. Nu, när jag inte känner mig stressad i jobbet kanske det skulle gå.

Istället blev det städning för hela slanten idag. Tråkigt men nödvändigt. Faktiskt så har jag slagit in de första julklapparna idag.

Vädret har varit uselt idag: regn, dimma och mörker. Inget fotoväder alls, utan de här bilderna är tagna vid ett annat tillfälle i oktober. Just idag är jag inte pigg nog att ta mig ut ens på promenad. Nu ska jag slappa med en bok i fåtöljen och vänta på att "Så mycket bättre" ska starta. Det är kul att lyssna/titta på. Förhoppningsvis är jag piggare i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar