söndag 25 oktober 2015

Fler bilder från semestern





Naturligtvis tog jag massor av bilder under semestern. En del blev bra, andra blev mindre bra. Här är några i alla fall!
Det här är utsikten över en golfbana, som låg i närheten av vårt hotell.



Bergen fascinerade mig. Men de ser rätt trista ut i sina murriga färger, tycker jag.

På vissa ställen var det grönt och fint.

Katta, Kent och min man Thomas

En fin bild på Katta!
Kent och Katta

Jag och min man

Det är Katta so har fotograferat oss



Bakom mig är havet

Här är stranden (Engelska stranden) vi promenerade på i drygt en och en halv timme

En liten fotbild
Bergen fotograferade från stranden/vattenbrynet

Min man tar sig ett svalkande dopp. Visst ser det härligt ut!

En superbra bild på min man!

Här har min man fotograferat mig. Just då bar jag ryggsäcken, eftersom han badade. Som vanligt fibblar jag med kameraväskan.

Jag tycker om havets rörelse i bakgrunden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar