söndag 27 september 2015

Födelsedagsfirande

Igår firade vi älskade äldsta dottern som fyllde 29. Sofie, Micke och Steffanie kom med presenter, sång och skumpa. Sen gav vi oss av på Brunch  på ett café.  Det var mysigt! Efter brunchen gick Sara och jag en promenad  (kommer bilder i ett senare inlägg). Därefter  bjöd min man på en rejäl middag och så gick vi på bio och såg Everest.

Filmen var bra. Många grät ljudligt i salongen. Jag brukar gråta när det är sorgligt. Men inte till den här filmen. Människor som väljer att utsätta sig för fara, så kallade spänningssökare, känner jag inte lika stort medlidande med. Däremot sörjer jag med de anhöriga. Nåja! Filmen ledde till många diskussioner även dagen efter, så gå och kika på den om du inte redan gjort det! Den är gjord i 3d (minus för 3d glasögonen som klämde).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar