söndag 30 augusti 2015

Underbar kväll

Sofie, Steffanie och jag åkte till stranden ikväll, för att fånga kvällens sista ljusstrålar och njuta av sensommarkvällen. Snart är vi i september. Tiden har rusat iväg tycker jag, svisch så var augusti över. Jag älskar hösten, den krispiga luften, alla färger i naturen och att man kan vara ute och jobba i trädgården och ha en tjockare tröja på sig, utan att svettas.

Steffanie till vänster och Sofie till höger.

Steffie som alltid, alltid blir så himla bra på bild!

De här två är världens bästa sällskap. Sofie fotograferar också och Steffie får ofta agera modell.


 

Jag har blivit alltmer förtjust i att fotografera blommor

Älskar färgerna!



Det finns stigar där men hela tiden följer sjön. Här sprang jag mina långpass fram till maj månad. Det känns som det var en evighet sedan. Men det är klart det går att komma igen. Allting går bara man vill och med tålamod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar