söndag 19 juli 2015

Underbara sommar

Nu har jag lite drygt två veckor kvar av semestern. Varje dag ska jag njuta och försöka vara i nuet. Allra mest njuter jag av vår fina natur. Kanske är det för att jag är långledig och hinner njuta av den så mycket som jag är så förtjust i just sommar. När jag var yngre, var hösten min favoritårstid. Jag har aldrig tyckt om stekande sol och alltför varma temperaturer. Hösten, då man får ta på sig en tjock tröja och gå ut och insupa den klara, lite kyligare luften, passade mig bättre. Den här sommaren har jag verkligen kunnat uppskatta, kanske för att det har varit lite mer blandad väderlek med lite svalare inslag.

En grön värld i ett milt gryningsljus, så vackert!
 
 

 Snart kan jag skörda vinbär, mums!
 En övergiven, trasig stol i allt det gröna
 

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar