onsdag 22 juli 2015

Ett besked

I måndags fick jag veta att alla prover som tagits var helt ok. Så min teori om att min flåsighet beror på något med sköldkörteln, stämde inte alls. Mitt blodtryck var högt och kanske är det det som påverkar, så att jag blir flåsig. Annars kan det vara något med lungorna. På måndag ska de kontrollera mitt blodtryck igen och om det finns tid, får jag även göra en spirometri (mäter lungkapaciteten).

Självklart är jag frustrerad över att inte kroppen fungerar som den ska. Samtidigt måste jag släppa det, eftersom jag blir knäpp av att hela tiden fundera på vad det kan vara som orsakar det. Tröttheten har i alla fall minskat och jag behöver inte sova i tid och otid. Men många gånger tvingar jag mig själv, att vara aktiv och vaken, så trött är jag fortfarande. Men semestern rullar på och jag genomför mina projekt. Just nu håller jag på att måla en massa bräder, som ska bli en vägg för att dölja stegar, skottkärra m.m som står på baksidan av huset. Jag kommer lägga upp bilder när det är klart.

Altanen har jag pimpat lite med nya dynor från Jysk och tallriksunderlägg från Happy Price. Den svarta duken, är i själva verket ett svart lakan.


 Jag har även köpt en svart regummerad gångmatta från Ö&B, som tål att man går på den med blöta fötter från spabadet.
Toppen jag har på mig, var en av dem jag fick i födelsedagspresent. Den är underbart skön och från H&M. Som jag väntar på att håret ska växa ut. Just nu verkar det bara krulla upp sig, så jag upplever det kortare och kortare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar