måndag 27 april 2015

Shoppingtur

Efter jobbet stack Sofie och jag iväg till Örebro. Jag köpte strumpor och en t-shirt på Lager 157. Flera toppar på Gina Tricot & Hennes & Mauritz och så ett par funktionströjor på Intersport. Jag la ut alla kläder på sängen och fotade, men bilderna blev kassa. Jag får fota dem på, någon annan dag.

Vi fikade förstås. Sen blev det en snabbis till IKEA. Jag köpte matlådor i glas. Visste du att matlådor av plast släpper ifrån sig plastartiklar när maten värms upp i micron? Plastartiklarna hamnar i maten och så äter vi upp dem. Inte hälsosamt alls!  När jag fick veta det, ville jag ha matlådor av glas istället. Så nu är det fixat. Det blev nya vardagsrumsgardiner också. En dag kommer jag få ett ryck och orka byta gardiner och då finns de där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar