fredag 20 mars 2015

Två dagars kurs i Göteborg

Jag har varit i Göteborg på kartläggningskurs under två dagar. Det var en bra och matnyttig kurs.  Igår kväll var jag så trött, att jag inte orkade med ljud. Det satt i idag också. Vi hade pauser, kafferaster och lunch. Ständigt prat, bestick och porslin som skramlar. Människor som pratar, söker kontakt och jag vill bara blunda och hålla för öronen. En kvinna bredvid mig åt alltid ett äpple efter kaffepauserna. Jag satt och undrade varför hon inte åt dem i pausen. En annan kvinna hade en gnisslig stol. Hon hade två lediga stolar bredvid sig. Hade det varit jag, hade jag provat att byta stol. En tredje kvinna blev tillsagd, då hon lekte med sitt halsband, så hälften av åhörarna vände sig om (själv hörde hon inte att hon störde).

När jag blir trött klarar jag inte att blockera störande ljud. Det är otroligt jobbigt, att inte klara det.

Ingen träning och mycket mat, fika och godisätande. Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar