söndag 29 mars 2015

Återhämtning

Igår kväll hade Annika, Kinna och jag en tjejkväll. Vi åt ute på restaurang, drack god dryck och uppdaterade varandra på det som behövdes. Annika är singel och har alltid lite mer spännande nyheter om dejter. Kinna berättade om förändringar i familjen. Dotterns arbetsbyte, letande efter bostad och lite annat. Jag berättade om mina planer för det egna företaget. Både Annika och Kinna har erfarenheter av eget företagande. Det var en mysig kväll, men jag kände mig trött och sliten. Så det var skönt att vid tio-tiden bryta upp och gå hem.
Jag vaknade vid sextiden (som vanligt) men lyckades somna om och vaknade igen vid halv tio. Då fick jag faktiskt en chock, när jag insåg hur länge jag sovit och att klockan tack vare sommartid, faktiskt var halv elva! Herregud!
Sen lugnade jag ner mig och intalade mig själv om, att kroppen nog behövde återhämta sig rejält. Idag är jag snuvig, med träningsvärk i vaderna och lite ont i höger höft. Smärtan i höften beror troligtvis på att jag har gått för mycket i mina Adidas Boost. Trist på en sådan skön sko, men jag får bara känningar i höften, när jag använder dem, så det är bara att inse. Nu tar jag det riktigt lugnt idag, så snuvan inte blir förkylning, utan att jag kan springa i morgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar