fredag 20 februari 2015

Springtur i Corralejo

I eftermiddags blev det en springtur igen. Fem kilometer och med Snittempo 6:42. Min snabbaste kilometer hamnade på 6:22. Det kändes himla bra. Den här gången sprang jag samma väg fram och tillbaka, för säkerhets skull. Jag har ingen lust att villa bort mig igen.

På förmiddagen promenerade vi och det var kul att se att de har gjort hinder till löparna. Vi såg en klättervägg och andra, lite lättare hinder. Här löper alla typer av människor, gamla, unga, tjocka, vältränade, långsamma och snabba. Kul att se!

På kvällen strosade vi i affärer och jag köpte mig en gul tröja. Sofie köpte sig en byxdress och en blus. Vi var till marknaden igen. Där spelade ett liveband. Jag ska ta med kameran imorgon och knäppa några bilder. Det är jättemysigt där.

Nu sitter jag mätt, trött med benen högt (de värker av allt gående) och läser en bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar