fredag 23 januari 2015

Vilodag

Idag stod intervaller på crosstrainern som dagens träning. Jag känner mig sliten och tog mig en vilodag istället. Istället blev det lite typisk fredagsstädning. Skönt att hela huset är städat när helgen startar.

I eftermiddags var jag till frissan och klippte luggen. Kan du göra sen mindre rak och avhuggen, undrade jag. Javisst, svarade hon och rundade den lite (med betoning på lite) och flikade den (återigen lite). Av någon underlig anledning har jag nu en superkort, lite rundad (läs avhuggen) lugg. Det ser verkligen inte klokt ut. Ordnar en bild på eländet imorgon.

Imorgon har jag egentligen inget speciellt inplanerat. Långpass ska det bli, men har inte bestämt hur långt jag ska springa. Minst 7 kilometer i alla fall.  Hoppas bara det inte är -14 °, som det var i morse. Så fort jag gick ut, började jag hosta, då luften kändes så torr och kall.

Bilderna är tagna en fin dag i höstas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar