lördag 27 december 2014

Julfirande

Vi har haft en lugn och skön jul. Mycket familjemys med gemensamma måltider. Svärsonen från USA firade sin första jul i Sverige. Han charmade oss all med sitt öppna och vänliga sätt. Bra val där, Sara!

Jag fick så många julklappar att jag hade ångest på julaftons kväll. Bland annat fick jag ursnygga träningstights, träningslinnen, pannlampa, mobilhållare, aktivitetsarmband, porslin, halsduk, bikini, ansiktskräm, klänning, armbandsur, hushållsvåg, filter till kameran, blomma och en tvättkorg. Inte konstigt att jag hade ångest!

Det har blivit mycket mat och godis, vilket väl är typiskt för julfirande. Men nu blir det andra bullar!  Jag känner själv att jag inte mår bra av allt socker, därför ska jag välja bättre produkter, som jag mår bra av.
Två promenader har jag hunnit med under julen och det var helt underbart! Solen sken och kylan bet i kinderna. Nu ska jag komma igång med träningen. Under kommande vecka ska jag träna något varje dag, för att komma igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar