söndag 21 december 2014

Från och med nu vänder det!

Vintersolståndet idag, så himla skönt att det från och med nu vänder och blir ljusare! Ja, tiden går snabbt och nu är det 58 dagar kvar tills Sofie och jag åker till Fuerteventura. Det ska bli så skönt att få solljus! Jag längtar!

Idag trodde jag att jag skulle kunna ta mig ut på en springtur, men när vi körde flytt åt Steffanie, kände jag av vänster benhinna. Trist! Istället har jag börjat julpynta. Konstigt nog känner jag mig sliten, men jag är övertygad om att bristen på motion påverkar mig negativt! Igår var min syster och hennes man här och vi drack glögg, åt ost, kex, pepparkakor, knäck, kola, choklad, smågodis och you name it. Sen kom vallningen som ett brev på posten, hela natten. Att jag aldrig lär mig! Allt socker är inte värt besväret jag får om nätterna. Min systers man berättad att han hade sett ett tv-program om övergångsåldern och där sa dem att det var ovanligt att ha besvär under flera år. Typiskt att jag tillhör den kategorin. 

Bilderna är från Vingresors hemsida. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar