onsdag 19 november 2014

Vinterkängor

Idag kom mina vinterkängor som jag har beställt från Ellos. Jag blev jättenöjd med dem. Snygga, varma och så passade de perfekt. Två bas-toppar, en skjorta  och en stickad tröja, kom i samma paket. Allt såg bra ut och satt som det skulle.  Mina kläder från House of  Lola kom också idag (ett par chinos och en top). Väldigt  skönt att ha lite nya kläder att ha på jobbet. 

Idag har jag gått två korta promenader: en på morgonen  och en på kvällen. Annars har jag suttit på föreläsning hela dagen. Trots det fick jag ihop drygt 11000 steg idag. Känns bra med vilodag. Träningsvärken har inte släppt i benen än och benhinnorna spökar lite, trots  att jag haft kompressionsstrumpor hela dagen. Positiv som jag är, förväntar jag mig att jag är symptomfri imorgon.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar