söndag 9 november 2014

Äntligen sol!

Underbart att vakna och inse att solen visar sig! På förmiddagen hälsade jag på pappa och lämnade blommor på fars dag. Han bor på korttidsboende nu. Varje gång jag hälsar på honom kniper det i hjärtat och jag önskar jag kunde ta med honom hem en eftermiddag. Just nu går inte det.

Efter besöket åkte jag till Grytsjön och fotograferade lite. Det var vindstilla, tyst och solen värmde.

När jag kom hem storstädade jag och möblerade om lite. Min man och jag satt på altanen och njöt av sol och värme, medan vi drack eftermiddagskaffet. Tänk att kunna göra det den 9/11! Strax efter fyra kom yngsta döttrarna och firade sin pappa med presenter och så åt vi middag tillsammans.

Ingen träning idag alltså, men ändå har jag varit aktiv hela dagen. Inte en sötsak har slunkit ner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar