måndag 24 november 2014

Äntligen blev det ett Trx-pass

Direkt efter jobbet gick Ida och jag till gymmet. En timmes Trx stod på schemat. Konstigt nog var jag inte nervös. Jag kan inte göra mer än mitt bästa, tänkte jag. Nu gick det riktigt bra. Ledaren körde tabata-intervaller, så vi jobbade i tjugo sekunder och vilade tio, i åtta omgångar. Det värsta var när vi skulle göra hoppande squats. Herregud vad jobbigt och vad läskigt att se bendallret (fettet). Usch, inte kul att se! Den övningen och baksida lår, var de enda som var övermäktiga. Allt annat gick helt ok.
Som vanligt var jag euforisk efteråt. Så himla kul att känna att jag klarade av passet bra och att hela kroppen är darrig av ansträngning.
På bilden är det min man som testar Trx:n när vi gymmade på Rhodos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar