söndag 30 november 2014

Aktiv söndag

Vaknade sju i morse och satte en lusse-deg. Strax före tio var alla lussekatter utbakade och Katta, Sofie, Steffie och jag pysslade. Vi gjorde varsin dörrkrans. Sen gjorde Katta och jag ännu en utsmyckning att ha på dörren. Tiden flög iväg när vi pysslade. Det spelar ingen roll att det jag gjorde ser taffligt ut. Viktigast är att vi fick en stund då vi var kreativa, avkopplade och sociala. Vi hade jätteroligt!

På kvällen tog Åsa och jag en springtur. Det blev knappt 5 km i 6:29 min/km. När jag kom hem satte jag en bulldeg, duschade och bakade bullar. Så min man fick färska bullar, när han kom hem.

Nu är jag supertrött i mina ben. Tur att jag har fått kompressions-calfes av min snälla man. Jag kan till och med ha dem när jag sover. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar