torsdag 11 september 2014

Sjuk igen

Så fort jag kommit igång bra med träningen, kommer förkylningen tillbaka. Den lurar i bakgrunden hela tiden och när jag tränar blommar den ut. Just nu har jag ont i halsen och öronen. På söndag åker vi till Rhodos. Inte kul att vara förkyld där! Det ska ju bli min träninsboostvecka! Hotellet erbjuder Sats- träning och ska ha ett bra gym med bla löpband och Trx.

Det enda jag kan göra är att äta värktabletter och vila. Jag hoppas på ett snabbt tillfrisknande.

Idag slutade jag tidigt och fick luggen klippt. Mitt hår växer som ogräs. Tyvärr syns det på utväxten. Imorgon får jag färga håret igen. Min favorit-klänning här jag haft inlämnad hos sömmerska, som har kortat den och lagt upp den så fint. Den är nu i perfekt längd för mig.

När man är krasslig känns det extra bra med fredag och en bra fredag. Imorgon har jag ett möte och därefter ska jag och min kollega Malin på handledning. Så morgondagen kommer bli superduper, bara jag mår lite bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar