lördag 13 september 2014

Äntligen

Nu har min Garminklocka kommit. Den registrerar inte puls, utan endast hår långt och snabbt jag sprungit. Den kan även ställas in på exv intervaller. Fiffigt! Önskar bara att jag kunde testa den, men förkylningen hänger i, så det går inte. Den  här gått över till nysningar och snuva, istället för huvud- och öronvärk. Hoppas det släpper till måndag! Imorgon har vi en resdag framför oss, så det hade ändå blivit svårt att hinna med träning.

Idag har jag strukit, tvättat, städat och rensat lite ogräs. Jag var också och hälsade på min pappa, som är på ett korttidsboende nu. Jag har också hunnit med att mysa med mina yngsta döttrar, samt handlat lite på Lindex och H&M, inför resan.  Så även om jag är blek, snuvig med halsont, har jag varit aktiv och förvånansvärt pigg. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar