tisdag 30 september 2014

Löpteknik

I morgon ska jag och några tjejer till, få lära oss lite mer om löpteknik. En tjej kommer från Örebro och berättar lite och därefter ska vi ut och springa och bli coachade. Förhoppningsvis kan hon ge oss tips på saker vi behöver förbättra. Det ska verkligen bli spännande!

Idag hade jag lite träningsvärk i muskelfästena vid knäna (svårt att förklara då jag inte vet namnet på muskeln). Det var längesen jag hade träningsvärk i benen efter löpning. Det är tydligen uppehållet som gjorde det. Jag kan ju tycka att det är märkligt att en veckas uppehåll ska betyda så mycket (jag sprang ju på löpband tre gånger på Rhodos veckan innan). Nåja, träningsvärken är inte så illa, att den kommer hindra mig imorgon.

Ikväll var jag och min syster Monika på äventyr med kamera, kaffe och hemgjorda supergoda mackor. Resultatet ser du i bilderna nedan. Jag älskar höstens alla färger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar