torsdag 28 augusti 2014

Kvällstur

I natt sov jag så dåligt. Vid tolv vaknade jag och var blöt av svett (jäkla vallningar!), somnade om och vaknade tjugo i tre och då kunde inte somna om. Tankarna malde om och om igen i samma utslitna banor (så himla irriterande!). Vid fem hade jag fortfarande inte somnat om. Vid halv sex slumrade jag till och vaknade tio i sex. Det var bara att gå upp och till min stora chock, var jag pigg och på världens bästa humör! Märkligt, eller hur?!

Jobbet rullade på idag och när jag kom hem bytte jag om och gav mig iväg på en kort tur, som tog 20 minuter. Jag vill vänja kroppen vid tre löppass per vecka igen och hoppas att benhinnorna ska klara det bättre nu. Annars får jag väl acceptera att benen inte håller och hålla mig till två pass/vecka.

Även om turen ikväll var kort, kändes det ok, med tanke på sömnbristen.

Det där förbaskade öronsuset jag har, vill inte släppa. Jag håller för näsan och blåser 20 gånger per dag. Det släpper en stund, men sen kommer suset tillbaka. Grrr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar