fredag 2 maj 2014

Trx pass

Fortsatt vila från löpning är planen för mina benhinnor. Men ett morgonpass med Trx:n fixade jag i torsdags. Det blev mycket ben, rygg och mage. Lite armar också. Som vanligt hade jag hjälp av en intervall-app. Jag hade ställt in den på 45 sekunder arbete och 30 sekunder vila (för att hinna hissa upp eller ner banden, byta ställning, dricka vatten). Passet tog 40 minuter, inklusive 5 minuter stretch.

Efteråt mådde jag lite illa, trots att jag tog ett äpple direkt efter passet och åt korv med bröd efter duschen. Möjligen var jag lite stressad. Jag har haft många aktiviteter inbokade den här veckan. Två nätter har jag sovit borta och jag sover aldrig lika bra borta. Sena kvällar har det också blivit. Nu ska kroppen få återhämta sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar