söndag 27 april 2014

Avkoppling

Helgen har varit ovanligt social för att vara jag. Lördagskvällen spenderades först med Heléne och Pär. Min man bjöd på grillad kyckling och potatissallad. Mums! Vid 20-tiden gick vi till en lokal, där 800 personer festade. Vi dansade och pratade med alla möjliga. Klockan 24 hade vi fått nog och gick hem.
Idag har jag tvättat bilen och altangolvet (den yttre delen), gjort en äppelpaj och rensat ogräs. En av mina äldsta vänner kom med sambo och son på lunch. Grillad kyckling och potatissallad igen. Den här gången testade min man att ha äpplen i potatissalladen. Det var supergott! Sen blev det äppelpaj med vaniljsås. En bra dag!
Bilen glänser så fint här, men tyvärr ställer all pollen till det...
Världens godaste äppelpaj, tycker jag :)
Den här katten är inte vår (jag är allergisk) men har blivit min följeslagare i trädgården. Lite trevligt med sällskap :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar