tisdag 18 mars 2014

Joggingrunda avklarad

Nej, kvällen blev inte som jag hade tänkt mig! Slutade inte jobba förrän 17:30. Eftersom det var mulet ute och redan på väg att skymma, skyndade jag mig att byta om och gav mig iväg på min tur om 3km. Det gick bra och framförallt gick det i min fart. Turen tog 21 minuter och det är helt ok, tycker jag. Herregud, jag är ju nybörjare på det här!  Men när jag kom hem kunde jag inte förmå mig att köra Trx-övningar. Istället kastade jag mig över maten, som min snälla man fixat och sen blev det strech. Nu är jag nöjd att jag i alla fall tog en runda, trots hunger och trötthet.
För övrigt saknar jag min mobil som är inskickad på reparation. Appen Endomondo fungerar inte i min jobbmobil, vilket är himla trist. Suck! Teknik som inte fungerar är det värsta jag vet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar