tisdag 11 februari 2014

Onsdag

Fortfarande är jag rejält förkyld. Jag låter hemskt sjuk, tjock röst och med hostningar och snörvlingar i parti och minut (hemskt irriterande att inte ens nässprayet mot täppa och rinnsnuva fungerar!). Konstigt nog känner jag mig pigg annars. Träning är dock uteslutet!

Istället får jag glädja mig över att jag har flyt i mitt jobb just nu. Beröm från högsta chefen, har jag fått till och med och det är inte vanligt. Jag har också fått ett litet sidouppdrag, som innebär att jag ska arbeta tillsammans med skolpsykologerna. Det känns riktigt kul! Mest förvånande är nog att de har upptäckt att jag har kompetens inom ett område och att de vill utnyttja den. Jag trodde inte mitt arbete var bättre än någon annans. Nu hoppas jag att jag kan leva upp till deras förväntningar! Nej, nu ska jag inte få prestationsångest! Istället ska jag njuta av att jag har gjort ett gott jobb och känna mig trygg i det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar