torsdag 9 januari 2014

Äntligen fredag :)

Att det ska vara så svårt att komma i säng i tid om kvällarna! Om mornarna känns sömnbristen i hela kroppen. Vill verkligen inte gå upp, men det är bara att trotsa tröttheten och kliva upp.
Varje gång jag har duschat måste jag smörja in hela kroppen, eftersom jag har eksem. Igår kväll upptäckte jag plötsligt att jag har utslag på ryggen. De kliade inte, men kändes ömma när jag tog på dem. De kändes lite som acne utslag. Fram med kortisonkrämen, här ska botas! Idag är utslagen blekare.
Dessa konstiga symptom jag har: ögonen som kliar, halsen som känd "weird" och nu utslag på ryggen. Vad vill kroppen säga? Vad kämpar den med? Allergi eller vad?
Idag blir det enögt igen, men ska kontakta min optiker och försöka få en undersökningstid idag eller på måndag. Det får bli enögt över helgen. Går bra, bara jag slipper köra bil.
Ha en toppendag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar