tisdag 7 januari 2014

Ännu en enögd dag

Ögat är bättre, men inte bra, så det blir en kontaktlins idag också. Skräcken är ju att även det andra ögat ska drabbas. Jag kan ju inte gå till jobbet med glasögon som hålls ihop av en säkerhetsnål! Varje gång jag tittar ner, halkar de ner på näsan, eftersom de är så instabila. Dessutom är de oerhört repiga. Undrar när jag köpte dem? Måste ha varit någon i slutet av nittiotalet... Måste ta tag i det där och skaffa mig nya glasögon! Det hamnar högt på min "to do list" .

I natt sov jag som en stock (så jäkla skönt!). Hårda träningspass har den effekten på min sömn. Egentligen borde jag träna så hårt oftare, men då måste träningen vara varierad. Annars får jag problem med axlar eller knän. Idag är tennisarmen bättre också. Inte undra på att jag är uppåt idag =)

Lyktan på bilden fick vi av mina svärföräldrar i julklapp. Jag har inte "pimpat" den så mycket (fantasin tryter). Lite vita stenar och ett grått hjärta. Men det får duga så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar