torsdag 28 november 2013

Fredag

Början på veckan var kämpig för mig. Stressymptomen var inte helt borta och jag var osäker på om jag skulle klara att jobba en hel vecka. Nu är veckans sista dag här och jag är trött, men har inga stressymptom, vilket känns underbart befriande. Under hela veckan har jag bara tränat ett hemmapass, annars har jag promenerat till och från jobbet. I måndags var jag hos Kinna och vi firade vår 38-åriga vänskap (se bild). Tisdag blev det ett hemmapass, onsdag var Katta och jag på promenad och "tjejkväll" i ett par butiker. Igår åkte mannen, jag och de två yngsta döttrarna på en shoppingrunda direkt efter jobbet. Ikväll ska jag handla och packa inför helgen.

Så trots att jag haft fullt upp om kvällarna, mår jag bra. Nästa vecka ska jag öka på träningen! Ha en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar