tisdag 25 juni 2013

Sent kvällspass

Igår kväll gick jag på ett sent TRX-pass. Det började klockan 20:15 och höll på till 21:00. Det blev 45 svettiga minuter. När passen är lite kortare, så är jag än mer benägen att ta i mer. Jag håller i längre i varje övning. Under dagen körde jag bort två lass med skräp till tippen, rensade ogräs och klippte gräset. Så jag var lite orolig innan passet att jag hade tröttat ut mig. Men det gick finfint och jag kände mig stark. Fördelen med att träna på sommaren är, att folk hellre är hemma och grillar än tränar. Så det är lite glesare på gymmet och coachen har ögonen på en större del av passet och utmanar och peppar än mer. Det är så himla kul att träna! Gud vad peppad jag blir och vad skönt det är när endorfinerna kickar in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar