onsdag 19 juni 2013

Produktiv dag

Första semesterdagen och jag har fixat här hemma. Först tvättade jag soldäcket, sen flyttade jag på virke som jag haft på altanen (målade där), därefter oljade jag in soldäcket och altantrappen. Herregud vad jag är trött på att knäa : ) Sen målade jag långsidan ¨på garaget och lite på framsidan (färgen tog slut). När jag hade lagat kvällsmat och diskat satte jag igång och putsade alla altanfönster (världens tristaste jobb) och därefter vattnade jag i trädgården och dammsög och plockade undan lite på altanen. Nu är jag supertrött och kommer att sova ovaggad inatt!


Nymålade garaget, men det ska målas ännu en gång.

Nyoljad altantrapp!

Skitbra med soldäck, ända till man ska knäa och olja in det ; )

Här ligger färdigmålade vita plankor som väntar på att sättas upp... 

Ålskar att strosa i vår lilla trädgård och titta på alla vackra blommor !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar