måndag 21 januari 2013

Ny vecka

Imorgon är det invägning. Jag och chefen väger oss varje vecka och dokumenterar. Det är kul när vikten går åt rätt håll. Blir spännande att se hur det har gått i veckan. Det känns som att jag har tappat lite. Ibland minskar jag i omfång utan viktnedgång, så jag kan inte bara gå på vikten.

Den här veckan ska jag prova spinning för första gången. Tror att det är nyttigt men skittrist...Jag har upptäckt att jag är "trög" när jag ska begripa instruktioner kring olika övningar. Det gäller speciellt cirkelträning. Jag har problem att komma ihåg hur många repetioner som ska göras och förstå vad som ska göras. Konstigt, eftersom jag har ett "elefantminne" i jobbet som är mer teoretiskt. Förstår inte att jag har så svårt med det här. Kan det bero på att jag har för lite erfarenhet kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar