måndag 30 april 2018

Gåvor från Ving

Vi har rest med Ving, sedan barnen var små. De har alltid varit bra att åka med. Det här är vår andra resa i år, vilket de uppmärksammade med en gåva. På vårt hotellrum stod ett kort och en gåva från dem. Vi fick bodyscrub, tvål, lotion och de från Rituals. Jag har själv haft tvål från Rituals. Den doftar gott och skummar som raklödder när man häller upp den i handen, men känns väldigt behaglig att applicera. Rituals har ännu en typ av tvål, som skummar mindre och som har lite olja i sig. Den är också bra.

Den här doften heter Dao med lotus. Jag blev helt såld på doften. Den hade jag nog aldrig provat att köpa själv, på grund av (jätte märkligt, men jag kände det direkt när jag såg produkterna) den mörkgröna färgen. Tack för gåvan Ving! Den är min nya favorit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar