tisdag 10 oktober 2017

Lite hemmaträning genomförd

Tisdag och egentligen dags för ett löppass. Men mina benhinnor känns lite ömma efter milen i söndags. Så jag bytte om till mina favoritkläder: understället från Ullmax. Det smiter åt kring kroppen utan att klämma och när jag har på mig det känner jag mig smidig. Dessutom värmer det.

Väl ombytt körde jag igång med knäböj med kettlebellen (12 kg), biceps curl med kettlebellen (8 kg) , mountainclimb, hamstring curls, sidoplanka, armhävningar, rodd och excentriska chins med gummiband (jag klarar bara två än så länge). Sen stretchade jag vader, rygg, bröst och rumpa.

Skönt att jag klarade att träna! I morse kände jag mig hängig och nästan illamående. Det vände efter lunch. Förmodligen hade jag ätit för dåligt dagen innan. Det blir så ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar