tisdag 31 oktober 2017

Backintervaller genomförda

Nej! Jag gillar inte backintervaller alls! De är jobbiga för både ben och lungor. Idag pep det i bröstet på mig och det kändes så tungt så tungt. Som tur var hade jag världens bästa draghjälp av Kinna. Hon springer inte alls (bara när jag övertalar henne) men tränar en massa annat. Jag sa omtänksamt till henne "du kan gå eller vila om du inte orkar med alla intervallerna (jag vill ju inte att hon ska ta ut sig så att hon aldrig följer med igen). "Vi får se hur jag orkar" , sa hon och spöade skiten ur mig, ha, ha, ha. Det är himla häftigt att hon kan vara så allround att hon bara springer sådär plötsligt. För det var hon som låg på, så jag fick jaga henne. Åtta intervaller blev det. Hon filmade mig också och min armpendling har blivit bättre. Hurra på den!

Nöjd och belåten efter dagens pass kom jag hem och blev ännu nöjdare då jag upptäckte att mannen lagade tacos. Mums! Plötsligt blev tisdagen en riktigt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar