torsdag 15 juni 2017

Vänskap är något riktigt fint!

Idag har jag haft en toppendag av flera anledningar. För det första promenerade jag i knappt 30 minuter innan jobbet. Det var soligt och varmt och man kan inte annat än bli lycklig. Lite extra glad blev jag när jag träffade världens bästa Lotta. Hon är en av de mest naturliga och varma människor jag känner. En halvtimme på lunchen hann vi ses och det blev många härliga skratt under den stunden (nämn inbakad fläta och ögonen tåras av återhållet skratt).
Efter jobbet träffade jag min frisör Jennifer. Hon är helt underbar! Förutom att hon är otroligt trevlig, snäll, omtänksam, är hon oerhört duktig på det hon gör. Just idag klippte hon min lugg och jag blev så nöjd.

Det blev en rask promenad från frissan och hem. Därefter dusch och bilresa till Malin. Vi åkte till Örebro och åt middag. Pizza, öl (alkoholfri för mig) och citronglass. Hur ofta och länge vi än träffas tar aldrig samtalsämnena slut. Märkligt va?! Men det är väl så med människor man klickar med. Vi trivs ihop och planerar hur vi ska ses till hösten när hon jobbar i Örebro. Vi bor på olika orter och har jobbat och kommer jobba på olika orter. Trots det vet jag att vi aldrig kommer tappa kontakten. En härlig känsla!
Nu ska jag krypa i säng och sova!

2 kommentarer:

  1. Gulliga Katarina ❤️❤️❤️! Du skriver så fint! Inbakad fläta😂😂😂. Tack för din vänskap😘😘

    SvaraRadera