fredag 21 april 2017

Fredagsfeeling

Jag är hängig med huvudvärk och lite frusenhetskänsla. Det började faktiskt redan igår, men jag orkade i alla fall simma (fast i maklig takt). MEN, det är ju fredag och då ska man ha fredagskänsla, eller hur! Så det här är inget att hänga läpp för. Tvärtom! I morgon sover jag ut rejält och vaknar frisk. Det är i all fall vad jag och kroppen har kommit överens om. För i morgon tänker jag kika på färg och tapet till hallen. Dessutom ska jag köpa färg till balkong och veranda, så att min man kan snickra klart (någon gång i framtiden ska det bli klart...).

Mina fina sticklingar ska planteras om och det ser jag verkligen fram emot! Tyvärr hotar det med blåst och kyla i helgen. Så det för bli inomhusprojekt. Men snart är våren här på riktigt och därefter kommer den härliga sommaren med ljumma kvällar, mygg och grilldoft.

En båttur med Pär och Helén hägrar i sommar. Älskar att åka i deras båt!

Pär har en elmotor till båten, så den hörs inte. Man bara glider fram i långsam mak på vattnet och njuter av naturen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar