söndag 12 mars 2017

Spännande år!

Jag har så många spännande saker att se fram emot det här året, att det inte är klokt! Det mest spännande är förstås att jag ska bli mormor. Inget slår ju det förstås. Sen har jag flera resor inplanerade. Det blir flera inom Sverige.  Nu närmar sig den första Göteborgsresan, då vi ska se musikalen Hair. I maj blir det Stockholm då min man ska lyssna och se bandet Kiss. Helen och jag ska hitta på något annat under tiden.  Mina svärföräldrar firar 50-årg bröllopsdag i maj och så föds vårt första barnbarn.

I juni blir det Rhodos och i juli blir det Öland. Den roligast resan i Sverige, blir den till Öland. Det var många år sedan jag var där senast och det är ju så vackert där. Åh, vad jag ska fotografera! Troligen blir det Strömstad i juli. I augusti blir det Göteborg igen och kanske även i september. I oktober planerar vi att åka till Fuerteventura.

Just nu längtar jag efter sol och värme. Det där underbara vårljuset som gör att man känner sig pigg och laddad, det längtar jag efter. När det är ljust om kvällarna, kan man hålla på och greja i trädgården hur länge som helst. Doften av jord och ljudet från kvittrande fåglar och insekter som surrar. Grillad mat och ljumna kvällar under filten på altan. Snart...


Det är Steffanie som har fotograferat




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar